Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Samodzielny referent

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku

Wymiar etatu: Pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Data udostępnienia: 2019-02-21

Ogłoszono dnia: 2019-02-21 przez Monika Sznycer

Termin składania dokumentów: 2019-03-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2019

Id ogłoszenia: 1/2019

Zlecający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. Kandydat posiada obywatelstwo polskie.
  2. Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
  3. Kandydat posiada
  4. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Kandydat jest w stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku samodzielnego referenta.
  6. Kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów:
  2. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do niej,
  3. ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,
  4. ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
  5. Preferowane jest posiadanie przez kandydata co najmniej 2 – letni stażu pracy
    w administracji samorządowej.
  6. Preferowane jest wykształcenie z zakresu prawa, administracji, ekonomii.
  7. Kandydat wykazuje się:
  8. umiejętnością pracy w zespole i dobrą organizacją pracy oraz samodzielnością,
  9. umiejętnością oceny ryzyka i podejmowania decyzji,
  10. umiejętnością interpretacji przepisów,
  11. umiejętnością w zakresie obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office i aplikacji niezbędnych do wykonywania obowiązków na stanowisku.
  12. Kandydat posiada prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Przewidziany zakres zadań samodzielnego referenta obejmuje m.in.:
  1. Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:
  2. zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,
  3. < >
    sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,
  4. uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,
  5. zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,
  6. rehabilitacji dzieci i młodzieży,
    oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. 
  7. Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej.
  8. Obsługa programu TYLDA.
  9. Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych.
  10. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.
  11. Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.
  12. Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.
  13. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań
  14. Współpraca z działami PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków.
  15. Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego
    i należytego wykonywania obowiązków.
  16. Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.
  17. Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.
  18. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowę o pracę na czas określony na pełny etat (40 godzin/tydzień).

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
 
Niezbędne
 
 
  1. Wypełniony czytelnie i podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie z numerem telefonu kontaktowego, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. List motywacyjny – czytelny i podpisany.
  3. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (np. referencje, świadectwa pracy).
  5. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy w administracji samorządowej
    (np. referencje, świadectwa pracy).
  6. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art.23 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, według załącznika nr 2
    do niniejszego ogłoszenia
    – podpisane.
  7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie
    na stanowisku samodzielnego referenta, według załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
Dodatkowe
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko samodzielnego referenta dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1260), według załącznika nr 5 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
 
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być wypełnione i sporządzone w sposób czytelny. 
W przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-05 15:30:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Samodzielny referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Turku).
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 5 marca 2019r. do godz. 15:30 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Informacje dodatkowe:
  2. Oferty, które wpłyną do PCPR w Turku po terminie określonym w pkt 5 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
  3. Oferty, które wpłyną do PCPR w Turku w innej formie niż określonej w pkt 5 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
  4. Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną (informacja na stronie internetowej PCPR w Turku www.pcpr.turek.pl,
    w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku.
  5. Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko samodzielnego referenta nastąpi
    po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.turek.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej
    w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku.
  6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
  7. Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej nie wyniósł powyżej 6%.
  8. Dodatkowych informacji udziela:
    Pani Małgorzata Wojtczak – Kierownik Działu organizacyjnego i ds. realizacji programów  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, pod numerem tel. 63 / 280 – 11 – 37
    w godzinach 8:00 – 15:00.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Sznycer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Wojtczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-21 15:22:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-21 15:26:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-08 10:18:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
842 raz(y)