Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku

Wymiar etatu: 3/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział ds.pieczy zastępczej

Data udostępnienia: 2019-06-28

Ogłoszono dnia: 2019-06-28

Termin składania dokumentów: 2019-07-11 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2019

Zlecający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. kandydat spełnia, co najmniej jeden z wymaganych warunków:
  3. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, lub
  4. posiada
  5. kandydat posiada co najmniej 2 – letni staż pracy,
  6. kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz jego władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,
  7. kandydat
  8. kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  9. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. kandydat jest w stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. kandydat posiada, co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodziną,
    w tym wykonywała pracę w środowisku (miejscu zamieszkania) rodziny,
  2. umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
  3. komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność,
  4. umiejętność podejmowania decyzji i zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu,
  5. umiejętność oceny ryzyka i podejmowania decyzji,
  6. umiejętność interpretacji przepisów,
  7. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office,
  8. dyspozycyjność i mobilność w dotarciu do środowiska pracy (prawo jazdy kat. B).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej,
  2. przygotowanie, we współpracy z asystentem i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku,
  3. praca w środowisku rodzin zastępczych i rodzinnego domu dziecka,
  4. pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu poprzez:
  5. prowadzenie grup wsparcia,
  6. prowadzenie grup samopomocowych,
  7. zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu
    do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,
  8. zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną,
    w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,
  9. udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,
  10. przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej,
  11. konsultacje przy ocenie sytuacji dziecka,
  12. konsultacje przy ocenie rodziny zastępczej i prowadzącego rodzinny dom dziecka:
  13. wydawanie opinii w sprawie:
  14. dofinansowania do wypoczynku dziecka,
  15. świadczenia na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka – jednorazowo,
  16. świadczenia na pokrycie wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych,
  17. środków finansowych na utrzymanie lokalu rodzin zastępczych niezawodowych
    i zawodowych,
  18. umieszczenia w tym samym czasie większej ilości dzieci w rodzinie zastępczej zawodowej lub rodzinie zastępczej niezawodowej albo rodzinnym domu dziecka,
  19. świadczenia dla rodzin zawodowych na pokrycie kosztów remontu – raz w roku,
  20. wydania zarządzeń wobec dziecka celem uregulowania jego sytuacji prawnej,
  21. prowadzenia rodzinnego domu dziecka przez osobę wskazaną przez prowadzącego,
    w przypadku jego nieobecności,
  22. zasadności przenoszenia dziecka w ramach różnych form pieczy zastępczej
    i ewentualnego powrotu do domu rodzinnego,
  23. świadczeń na kontynuację nauki, usamodzielnienie i zagospodarowanie,
  24. organizowanie dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka pomocy wolontariuszy,
  25. współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z podmiotami realizującymi zadania
    na rzecz dziecka i rodziny,
  26. udział w pracach Zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej,
  27. udział w dokonywaniu oceny sytuacji dziecka i rodziny zastępczej,
  28. sporządzanie pisemnych informacji o realizowanych zadaniach,
  29. przygotowywanie rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinny dom dziecka na przyjęcie dziecka,
  30. pomoc w opracowaniu programu usamodzielnienia,
  31. udział w posiedzeniach zespołów w placówkach opiekuńczo – wychowawczych,
  32. systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną,
    w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Forma zatrudnienia: umowę o pracę na czas określony na ¾ etatu.
 
Miejsce świadczenia pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek oraz teren powiatu tureckiego, praca w środowisku rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony czytelnie i podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie z numerem telefonu kontaktowego, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
  2. List motywacyjny – czytelny i podpisany.
  3. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji.
  4. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy).
  5. Kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumentów potwierdzających posiadanie co najmniej 2 – letniego doświadczenia zawodowego w pracy
    z rodziną, w tym wykonywania pracy w środowisku (miejscu zamieszkania) rodziny.
  6. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
  7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
  8. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek wynika
    z tytułu egzekucyjnego, według załącznika nr 4 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
  9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, według załącznika nr 5 do niniejszego ogłoszenia – podpisane.
     
    Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być wypełnione w języku polskim i sporządzone w sposób czytelny.
    W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-07-11 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 11 lipca 2019r. do godz. 15:30
w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku” (decyduje data doręczenia dokumentów
do PCPR w Turku)
.
c. Miejsce:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
Ul. Łąkowa 1
62-700 Turek

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty, które wpłyną do PCPR w Turku po terminie określonym w pkt 6 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
  2. Oferty, które wpłyną do PCPR w Turku w innej formie niż określonej w pkt 6 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
  3. Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną (informacja na stronie internetowej PCPR w Turku www.pcpr.turek.pl ,
    w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w PCPR w Turku.
  4. Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.turek.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w PCPR
    w Turku.
  5. PCPR w Turku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Wojtczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-28 14:55:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-28 15:00:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-22 08:46:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
811 raz(y)